+370 613 57 599
I-V 10:00 - 19:00
Prekių krepšelis

Elastinės juostos nauda

Elastinės juostos nauda
29 April, 2018

Mankštos juostos kitaip dar vadinamos pasipriešinimo juostomis, pasižymi kokybe ir moksliniais tyrimais paremta mankštos metodika raumenų ir sąnarių jėgai, mobilumui ir lankstumui didinti. Juostos veikia pasipriešinimo principu. Mankštos metu išnaudojamas elastinis jėgos stiprinimo komponentas, kuris padidina ne tik mankštos efektyvumą, bet ir apsaugo sąnarius ir raiščius nuo nereikalingų perkrovų.

Klinikiniais tyrimais įrodyta, kad pratimai su elastiniu pasipriešinimu naudojant mankštos juostas didina/gerina jėgą, pusiausvyrą, ištvermę, laikyseną, funkcionalumą, mobilumą ir lankstumą, mažina skausmą, kraujo spaudimą bei apsaugo nuo parkritimų.

Pasipriešinimo juostos verčia raumenis dirbti kitaip nei laisvi svoriai. Skirtingai nei hanteliai ar štangos pratimų juostos viso judesiu metu suteikia nuolatinę įtampą raumenims. Jos pailgina raumens įtempimo laiką. Taip raumuo dirba efektyviau. Jos yra kompaktiškos, joms nereikia daug vietos, todėl labai puiki priemonė treniruotis namuose. Elastinis pasipriešinimas nepriklauso nuo gravitacijos, todėl pratimai gali būti atliekami įvairiomis kryptimis. Treniruojantis su elastinėmis juostomis pastebėtas didesnis stabilizuojančių raumenų aktyvumas, ypač atliekant judesius įvairiose plokštumose.

Pagrindinis tikslas atliekant pratimus su tampriomis juostomis yra padidinti ištvermę, raumenų masę ir padailinti kūno formas bei laikyseną. Kad šie tikslai būtų pasiekti, pradedantieji turi atlikti programas sudarytas iš 6-8 pratimų. Atlikti 1-3 pratimų serijas po 15-20 pakartojimų su nedideliu nuovargiu atliekant paskutinę seriją. Atliekant pratimus neturite jausti per didelio pasipriešinimo, jei taip yra pakeiskite makštos juostą į mažesnio pasipriešinimo spalvą.

Atlikdami pratimus su makštos juosta vadovaukitės šiomis rekomendacijomis:

  • Judesius atlikite lėtai ir juos kontroliuokite.
  • Stebėkite savo laikyseną prieš atliekant judesius, pratimo eigoje bei pabaigę pratimą.
  • Prieš pradedant judesį juosta turi būti šiek tiek įtempta. Tai padeda apsaugoti Jūsų sąnarius.
  • Nedarykite pratimų, jei jaučiate skausmą. Jei pradėjote jausti skausmą nutraukite pratimą.
  • Labai svarbu žinoti kaip juostas laikyti, kad nesužalotumėte savęs.

Norintiems sportuoti namuose ir nenorintiems į tai daug investuoti, mankštos elastinės juostos ir tampyklės kaip tik tai ko reikia!

Būkite aktyvūs ir būsite sveiki!